måndag 26 maj 2014

Kanske kan det bli lite fart i bloggen snart...


9 kommentarer:

  1. Spännande! Det ser vi fram emot! :)

    SvaraRadera
  2. Kommer du vara där 1 september? Landar för första gången i Peking då och skulle vara fantastiskt om jag kunde träffa sig och få lite tips :-) Är där 1 vecka innan jag åker till Hong Kong \Ove

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ove,

      Nästan, men dessvärre inte möjligt. Vi missar varandra med ett dygn. Jag reser tillbaka till Sverige 31 augusti.

      Jag önskar dig en riktigt trevlig vecka i Beijing, och detta kanske är sidan för dig:
      http://kristeribeijing.blogspot.se/2010/01/beijing-10-i-topp.html

      Mvh

      Radera
    2. Ok, synd. Och jag lusläser alla dina tips :-)

      Radera
  3. Bäste broder Krister,
    Kul att du kommer till Kinaland. Hur länger stannar du?
    Blir det nån sväng till södra Kina?
    Jag landar i Svedala 19e juni och stannar en månad.
    Kanske ses

    SvaraRadera
    Svar
    1. Broder Urban,
      Kul att höra av dig!
      Jag stannar exakt en månad i Kina. Tror dessvärre inte det blir tid för södern. Har ett hyfsat bokat schema.
      Vi får se om vi får tillfälle att ses i Sverige.

      Mvh

      Radera
  4. Kul! Din blogg är en av de bästa "resebloggar" jag stött på, mycket matnyttig och skriven med en bra distans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Magnus,

      Tack för komplimangen. 29 dagar till avresa!

      Mvh

      Radera