torsdag 7 april 2011

Erbjudande till Er, kära läsare


Har nu hållit på några månader och pysslat med mitt bolag RUILONG International som säljer exotiska Kinesiska hälsoprodukter i Sverige och jag har nu äntligen börjat få lite ordning på min nya webb-butik. För att fira detta tänker jag vara så generös att jag delar ut 10 st Presentkort till Er mina kära läsare som gäller för allt i min butik.

Vid beställning, ange koden:
BLOGGVIPAPR
så erhåller ni 25% rabatt på hela beställningen.

Först till kvarn...erbjudandet gäller april månad ut eller tills att presentkorten är slut.

Nyttiga gojibär och grönt te. Passa på och beställ nu till speciell "blogg-VIP-rabatt".

8 kommentarer:

  1. Synd att man inte hade pengar nu, då hade man slagit till och testat lite nu då du har erbjudande! :)
    Förresten, det finns inga andra kinesiska bär eller så?
    Tänkte om du skulle utöka sortimentet nå, för jag som ingen te kille egentligen, men jag riktigt nyfiken på bären i Kina :o

    SvaraRadera
  2. Jo det finns en väldans massa känd och okänd frukter och bär här.
    Jag är just nu i fasen att fundera över hur mitt sortiment ska utvecklas, så jag är tacksam för alla förslag.

    SvaraRadera
  3. Trillade precis in på din blogg när jag gjorde en sökning på utlandsbloggar. Har en liten lista i min blogg där jag samlar länkar till bloggande utlandssvenskar runt om i världen. Var många ni är som är på vift. Så skoj att läsa om er vardag. Har lagt till din blogg och hoppas att det var ok.

    http://swaussie.blogg.se/2011/march/svenskar-pa-vift-uppdaterad.html

    SvaraRadera
  4. Anna

    Naturligtvis är det OK.

    Jag tror det är ganska få aktörer på internet som inte uppskattar att man får inlänkar.

    SvaraRadera
  5. Åh, du kan inte tänka dig att göra ett litet blogginlägg om några bär och frukter så man kan se vad som är intressant och på så sätt ge tips om vad man som kunde kan vara intresserad av? :)

    SvaraRadera
  6. Emil
    Jag fick faktiskt förslag av "krulli" för ett tag sedan att jag skulle skriva om plommon 话梅 (huàmé), och jag har inte varit så duktig på att leverera det inlägget. ;-(
    Får se om jag blir snabbare nu när jag har två "förfrågningar".

    SvaraRadera
  7. Ett sådant erbjudande kan man ju inte missa. Jag har lagt en beställning på Goijibär och ser fram mot att få smaka de små hälsomiraklen.

    Vad rekomenderar du Krister? Att äta dem rakt av eller att använda dem i annan föda?

    SvaraRadera
  8. Tony

    Tack för din beställning.
    För dig rekommenderar jag att du smaksätter brännvin med bären, och får på så sätt världens nyttigaste snaps. Det kommer att imponera på damerna. ;-)

    Utöver det tycker jag det är trevligt att ha dem i en skål på bordet och gå och småäta från den.
    De lär även fungera bra på musli, men det har jag aldrig provat.

    Här i Kina slänger man i gojibär i massor av olika maträtter, så jag tror det inte finns så många begränsningar.

    SvaraRadera