torsdag 25 augusti 2011

Lagerutförsäljning - STOR REA!


Ni som är trogna följare av bloggen vet att jag driver företaget RUILONG International som bland annat har som verksamhet att sälja Gojibär och Kinesiskt te.

Nu har jag under sommaren gjort en del strategiska beslut om diverse förändringar i bolaget och kommer under hösten att förändra mitt produktsortiment och strategi en aning, och kommer därför att reducera mitt befintliga produktlager som jag har i Sverige.

Därför startar jag nu en riktigt STOR REA!

LAGERUTFÖRSÄLJNING - Billigare än "ICA Kompispris"

Högst sannolikt BILLIGAST PÅ NÄTET. Prisexempel:
Gojibär 500g - 129 kr (normalpris ca 219 kr)
Grönt te 250g - 59 kr (normalpris ca 109 kr)
Jasminte 100g - 59 kr (normalpris ca 109 kr)

Beställ här! - Reservation för slutförsäljning.

Några prisexempel på extremt billiga produkter som nu är på STOR REA!

1 kommentar:

  1. Gojibären sålde dessvärre (dessbättre!) slut väldigt fort, men det finns en hel del grönt te kvar i lagret fortfarande.

    Mvh

    SvaraRadera