måndag 6 juni 2011

Världens största...


I denna blogg är det ett då och då återkommande tema att skriva om "Världens största/högsta/snabbaste...etc". Ganska roligt att skriva om tycker jag. Speciellt att reda upp ämnen där det är lite oklara definitioner.
I vissa inlägga har jag gjort ganska djupa analyser med listor etc, och ibland nämner jag bara "Vinnaren" utan någon djupare analys.

Nedan listar jag upp de inlägga jag skrivit på temat.

Har ni önskemål på flera "Världens...."-utredningar som skulle passa in i denna blogg så tar jag tacksamt emot förslag.

Inlägg på temat "Världens..." där jag gjort en lite djupare analys med listor.

Inlägg på temat "Världens..." utan någon djupare analys.
❏ Världens längsta/äldsta kanal

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hejhej! Jag har precis kommit hem från en fantastisk resa till Beijing. Mycket tack vare alla dina tips! Jag hade med mig en hel lista med tips från din blogg!

    SvaraRadera
  3. @LeiaMia
    Det är alltid trevligt när det jag skriver kommer till nytta.
    Du har fina bilder i din blogg.

    SvaraRadera