torsdag 22 juli 2010

Vägbeskrivning till MiMiShan CoffeeBar


EDIT 2010-12-14: Jag har sålt MiMiShan CoffeeBar

Jag är väldigt positivt överraskad och glad att av att så många av er kära Läsare har kommit och hälsat på mig på MiMiShan CaffeBar här i Beijing. Tack för det! Mycket trevligt att prata " live" med er, och inte bara min enkelriktade kommunikation här i bloggen.

För att underlätta, om det är fler av som önskar komma och spendera er reskassa hos mig, så ger jag här en detaljerad vägbeskrivning:

Om ni åker Tunnelbana, ta Linje 13 (gul) och hoppa av vid WUDAOKOU, 五道口. Min bar ligger i den stora byggnaden (Dongyuan Dasha, 东源大厦) 100 meter nordväst om stationen och syns tydligt från tunnelbanan. Se foto nedan. I skrivandet stund har jag ännu ingen extern skylt på fasaden, men inne i byggnaden är det tydligt skyltat till:
MiMiShan CaffeBar, 米米山咖啡吧 som ligger på 6:e våningen.

Om ni åker Taxi, så skriv ut och ha med er adressen:
成府路35号东源大厦
五道口地铁站西北角
ChengFu Rd.35 Dongyuan Dasha
Wudaokou Subwaystation Northwest

Mycket Välkomna!

MiMiShan CoffeeBar ligge på 6:e våningen i den stora byggnaden på bilden till vänster, som tydligt syns från tunnelbanestationen WUDAOKOU. (Klicka för större)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar